19 Şubat 2011 Cumartesi

YENİ KÖŞEMİZ "BU HAFTA NE GİYDİM"

Bu aralar çok karmaşık durumdayım.
Bir yandan iş, bir yandan stilistlik okulu ve ödevler diğer taraftan ise blog, inanın neye ne kadar zaman ayırıcağımı bilemez haldeyim ama hepsinden ayrı ayrı zevk alarak en iyisini yapmaya çalışıyorum, sanırım önemli olan da bu.
Tabi böyle olunca da karşınıza dolu bir içerikle çıkmak istiyorum.

Bugün uzun zamandır yapacağımı söylediğim "bu hafta ne giydim" köşesini  stilistlik okulum LaSalle Academy'deki sevgili arkadaşlarım sayesinde hayata geçirebildim. (Aslında "bugün ne giydim" köşesi olacaktı ama :))))) biliyosunuz hafta içi çalıştığım için iş kıyafetleriyle içinizi sıkmak istemedim.)

Çok şanslıyım ki stilistlik okulunda harika arkadaşlarım var ve hepsi birbirinden tatlı ve içten... Bugün bana bloğumu yeni içerikle oluşturmam konusunda çok yardımcı oldular, onları kocaman öpüyorum ve kısa bir süredir tanışıyor olmamıza rağmen sanki uzun zamandır tanıyormuşum gibi onları çok sevdiğimi buradan söylemek istiyorum.

Evet... "bu hafta ne giydim" köşemize bugün itibarıyla  başlıyoruz.


Bugün hava oldukça esintili ve soğuktu, esintiden biraz olsun kurtulduğumuz anlarda  insanların ilgili bakışlarıyla birlikte bu kareleri çekebildik. Umarım beğenirsiniz.











 Siyah Ceket : Zara
Etek : H&M
Çanta : Chanel
Botlar: Ugg


Fotoğraflar için LaSalle Academy'den arkadaşım Duru'ya çok teşekkür ederim.

Bloğumda sevdiğim  ve sizin için seçtiğim bazı marka ve tasarımcıların özel parçalarına yer vermeye devam ediyorum.

Onlardan ilki "Vakkorama" diğeri ise yine favori tasarımcılarımdan "Elie Tahari"

VAKKORAMA:



Bu trençkot benim oldukça hoşuma gitti, biliyosunuzdur bu sene geniş yakalı kabanlar ve ceketler oldukça revaçta.. Kaban ve ceket alırken buna dikkat!! :))))




ELIE TAHARI:

Tarzı ve kullandığı renler çok hoş!! siz ne dersiniz?






Şimdi de "SOKAK MODASI" köşesi adı altında LaSalle Academy Modası....:))))))






 Tüm arkadaşlarıma çok teşekkürler...



2 yorum:

Didem dedi ki...

you look awesoe Didem
love your combination with chanel bag
btw, love the La Salle photos
follow my blog:http://kucukplastikcicekler.blogspot.com/
love :3

dodimoda dedi ki...

thanks darling.
I also look at your blog and it seems very interesting and ı will be a member of your blog very soon if ı could find how can I do that :))
by the way I really do not understant why we are talking in english:)))
öptüm kocaman