15 Şubat 2011 Salı

ALBER ELBAZ (LANVIN)

Dodimodacılar!,  hayranlık duyduğum tasarımcıları ve bu tasarımcıların harikulade çalışmalarını sizlerle paylaşmaya devam ediyorum.

Bugün kendisini H&M'in Türkiye'ye gelişiyle tanıdığımız Alber Elbaz tasarımlarıyla tanıştırmak istiyorum.

H&M her yıl farklı bir tasarımcıyla anlaşarak özel koleksiyonlar oluşturup bu ürünleri modaseverlerin beğenisine sınırlı sayılarda sunuyor. Tabi bu durumda H&M kapılarında uzun kuyruklar oluşuyor.

Evet itiraf ediyorum hayatta yapmam, aptallık dediğim uzun saatler kuyruk bekleme olayına bu sene ben de H&M'in açılış gününde dahil oldum. Hem de 3 saatlik uzun bir maratonla! :))) O kuyrukta, araya kaynayanlarla kavga mı etmedim, sıradaki diğer arkadaşlarla tuvalet ihtiyaçları için yer mi tutmadım, yani her türlü komediyi bizzat yaşadım :))) (kader arkadaşlığı napcaksın !!:)))))  Neyse ki sonuca büyük bir zaferle ulaşmış, istediğim özel parçaları satın alıp H&M'den ayrılmıştım.!:=))) Herneyse konumuza dönelim...

H&M bu yıl ünlü bir Paris markası olan Lanvin'le çalışmış ve AlberElbaz'ın baştan çıkarıcı tasarımlarını, moda severlere uygun fiyata satın alma imkanı sunmuş.

Alber Elbaz'ın tasarımlarında benim gözüme çarpan en önemli şey drapelerle bir destan yaratması...ben tarzını çok beğendim, bakalım siz ne diyeceksiniz.







 Bu arada H&M' in bu özel koleksiyonundan satın alma fırsatı bulamayanlar için bir bilgi vereyim, bu elbiselerden bazıları gittigidiyorda satışta!! :)))) aman kaçırmayın!

 SU-SHI:

Size tanıtmak istediğim bir diğer marka ise özellikle çantalarıyla ön planda olan Su-shi adlı bir ispanyol markası... Ne yazık ki henüz Türkiye'ye gelmedi.

Biliyorum madem burda yok neden bizim canımızı sıkıyosun diyeceksiniz :( ama yine de görmenizi istiyorum, belki yurtdışından bi şekilde temin edebilirsiniz, denemeye değer!!







 Leopar deseninin bu kadar yerinde ve şık kullanıldığı başka çanta markası henüz görmedim..

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM:

Ve gelelim sizin için bu hafta gardrobumdan derlediklerime...


Triko Kazak: İpekyol
Kırmızı T-shirt: Batik
Deri Şort: Stradivarius
Şapka: Bershka






Siyah Elbise: Home Store

Hiç yorum yok: