23 Şubat 2011 Çarşamba

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM

Şekerler, hafta içi inanın oraya buraya koşturup duruyorum.  Bugünde duruşma, müvekkillerle toplantı derken bir iş günü daha bitiyordu ki son dakika diş randevum olduğunu hatrladım ve arabaya atlayıp taksim yolunu tuttum.
Evet! tahmin edeceğiniz üzere bugün benim için sancılı bir gündü, biraz ağrım var :))) ama yine de size kısa da olsa hazırladığım bugünkü içeriğimi sunmak istiyorum.
Hafta sonu dopdolu bir içerikle tekrar geri geleceğim.
Sizi seviyorum...


BEBE:





 MANGO:







Arkadaşlar, bu tür trençkotların veya kabanların üzerine kemer bağlamak oldukça moda, siz de farklı bir deneme yapmak isterseniz kontrast (zıt) renklerde birkaç kat giyinip ceketinizin ya da kabanınızın üzerinden kemer takabilirsiniz.



Ben bu elbiseleri çok beğendim, hem günlük hem de özel gecelerde farklı farklı şekillerde kulllanılabilir. Mango'dan uygun bir fiyata satın alabilirsiniz.

Ve gelelim kendi gardrobumdan sizin için hazırladığım özel kombinlere...







Elbise : H&M
Hırka: Twist
Kemer: Stradivarius
Bot : MNG
Çanta : Miss Selfridge



Gömlek : Pull & Bear
Etek : Stradivarius
Kemer : Twist
Çanta : Forever New
Kolye : Koton

2 yorum:

Kevser Demirkıran dedi ki...

Bu kombinleri üzerinde görmek istiyorum, kostümler kendini daha iyi göstericek gibi...
Eteğe bayıldım, bu sene Stradivarius bir olay hatta öyle ki maaş kartımı Ankara Stradivarius'da bırakıp çıktım. Teyzem arkadan kargoyla gönderiyor. Şu ana yolda olmalı ;)

dodimoda dedi ki...

Üzerimde hafta sonları gösterebilirim ancak, sen gel, bi katalog çekimi yaparız.:))
Teyzemle alışverişe çıktıysan çok normal, acayip gaza geliyosun onla birlikteyken:)))