27 Şubat 2011 Pazar

BU HAFTA NE GİYDİM

Şekerler!, sizin için "bu hafta ne giydim" köşesini hazırlarken arkadaşımla birazcık donma tehlikesi yaşadık. Bunu söylemeden geçemiyeceğim. Lütfen fotoğrafları eleştirirken bu hususu unutmayın!!.Özellikle de saçımdaki dağınıklık nedeniyle kusuruma bakmayın!! İnanın o kadar soğuk vardı ki, fotoğrafları kontrol bile edemeden çekip tabiri caizse kaçtık :)))









 Deri Ceket: Bershka
Kaşkol : İpekyol
Kazak : Miss Selfridge
Pantolon : Stradivarius
Botlar : Mango
Çanta : Twist
Küpe : Koton
Şapka : Bershka


Bu arada fotoğraflarda oldukça eğleniyor gözükmeme rağmen aslında yüz mimiklerimin donması sonucu yüzümde hep aynı ifade ile poz vermişim, artık olacak o kadar!:))))


Ve şimdide her alışverişe çıktığımda ya da alışveriş için olmasa da :)))) her fırsat bulduğumda bakındığım bir diğer marka  STEFANEL'in 2011 ilk bahar yaz kolleksiyonunda sıra...

Koleksiyon hem pastel tonları hem 60-70 lerin desenlerini içeriyor.

Ben desenli elbiseleri çok beğendim, alınacaklar listesine ekledim. Siz de fırsat bulursanız bakmadan geçmeyin!

STEFANEL:















 Ben bu takılara bittim, elbiselerle harika duracağına eminim!..





Her konuda yorumlarınızı bekliyorum şekerler...!


Hiç yorum yok: