10 Şubat 2011 Perşembe

SIRADIŞI TASARIMLAR

Evet biliyorum!, siz şekerleri uzun bir süre beklettim.
İnanın ben de yeni bir sayfa ile tekrar karşınıza çıkmak için çok sabırsızlanıyordum ama ne yazık ki bu aralar asıl mesleğim olan avukatlık oldukça yoğun vaktimi alıyor. Hatta uzun zamandır beklediğim Istanbul Fashion Week moda gösterisine bile gitme fırsatı bulamadım ama merak etmeyin gidemeyenler için (ben,bizzat, kendim:))) moda haftasını buraya taşıdım.

Sizin için güzel bir sayfa hazırladım.
Bugün oldukça renkli bir içeriğimiz olacak. Öncelikle çok beğendiğim bir iki tasarımcının kolleksiyonlarından özel parçalar seçtim.

Bunlardan ilki Tuvana Büyükçınar, izleyenler biliyordur sanırım Küçük Sırlar dizisinde "Su" rolündeki Sinem Kobal'ın giydiği kıyafetlerin tasarımcısı ve yaratıcısı..

Kıyafetleri gördüğünüzde siz de anımsıyacaksınızdır...





Bu elbiseyi ilk gördüğümde açıkcası bayıldım, bu kadar detaylı ve sıradışı olmasının yanında oldukça da masumane... ya sizce?





Özellikle kullanılan kumaşların renkliliği ve bunların farklı kumaş çeşitleriyle bir arada kullanımı yani zıtlıkların birbirine uyumu mükemmel bir etki yaratmış. Kısacası mükemmel bir koleksiyon!


Yok böyle bir yaratıcılık!! Klasik abajurlar herhalde moda sektörüne ancak bu kadar katkı sağlayabilirdi :)))

TUVANA BÜYÜKÇINAR KOLLEKSİYONU


Sizinle paylaşmak istediğim bir diğer marka ise bir İspanyol markası olan "ETRO"





Evet, gördüğünüz gibi etnik desenlerin modern tasarımla birleşmesi sonucunda harika bir kolleksiyon yaratılmış.. İspanyollar bu işi biliyor!

Yani bu sene renkli ve farklı desenleri bir arada kullanmaktan korkmayacağız ancak bu farklılığın birbirini tamamlamasına dikkat etmek şart. Aman dikkat! Yoksa göz yorucu bir görüntü sergilemeniz kaçınılmaz olabilir.

Şimdi de sıra sizin için kendi gardrobumdan hazırladığım konseptde...

Bakalım beğenecekmisiniz!

SİZİN İÇİN SEÇTİKLERİM:



Triko Bluz: Twist
Tayt: Zara
Çanta: Topshop
Ayakkabı :Elle







Gömlek: Zara
Yelek: Zara
Deri Etek: Topshop
Ayakkabı: MNG

Bu senenin olmazsa olmazları arasında deriler var kızlar, mutlaka kendinize deri şort, etek ya da pantolan alın bence, görünümünüze sportif bir hava ile birlikte şıklık kazandırıyor.

Her konuda yorumlarınızı bekliyorum ...


Hiç yorum yok: