2 Mart 2013 Cumartesi

OFİS ŞIKLIĞI / OFFICE ELEGANCY


Tatlı bir takipçim olan Selen, genelde tercihim olan casual giyim haricinde  haftaiçi iş günleri için bir kaç kombin önerisinde bulunmamı rica etmişti.

Ben de onu kırmayıp ofis şıklığı için birkaç alternatif hazırladım. 
İlki geliyor...

Umarım beğenirsiniz... :))

----------------

One of my sweet follower, Selen, has requested me to make clothes combination for working days.
This combination comes for her...
I hope you will like it.:))))











Ceket /Coat: Twist  (Eski sezon /Old)
Gömlek/ Shirt: Zara 
Etek/ Skirt: Forever New
Ayakkabı/ Shoes: Zara
Çanta/ Bag: Desa (Eski sezon/ Old) 
Kolye/ Necklace: H&M
Kemer/Belt: Bebe

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba içeriğinizi çok sevdim :) İlham verdiniz teşekkür ederim,
Kombininizi o kadar beğendim ki :) İyi ki takipçinizi kırmayıp böyle bir kombin yapmışsınız :) Puantiye detayını her daim sevmişimdir ben her zaman eski dönemlere götürür, özellikle ayakkabınızın modeline bayıldım :) Benim kombinde tercih etmeyeceğim tek şey belki çanta olurdu o da tamamen benim zevkimle alakalı büyük çanta takamıyorum e bide boy kısa olunca :D Kötü duruyor bende :D tabii size oldukça yakışmış :)
Daha yeni işe başladım ve ofiste ne giyineceğim diye düşünüp duruyorum :) Yazınız oldukça yardımcı oldu:) Bu arada şu yazıyı da size tavsiye ederim;
https://www.tarz2.com/en-tarz-ofis-kombinleri
Aslında blog değil bir ikinci el sitesi yeni keşfettim ve kıyafet aldım bir sorunla karşılaşmadım aksine oldukça yardımcı olan bir site ve iyi durumda kıyafetlerin çoğu...
Diğerleri ile kıyaslayıp tercih ettiğim bir sitedir inceleyince demek istediğimi anlayacaksınız :)
Bu benim nacizane önerimdi inceleyebilirsiniz isterseniz :)
Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :***