27 Şubat 2013 Çarşamba

2013 OSCAR TÖRENİ'NİN EN ŞIK BAYANLARI / THE BEST-DRESSED OF OSCAR AWARDS 2013



Her sene olduğu gibi bu sene de Oscar ödüllerinde kırmızı halı şıklığı için bayanlar birbiriyle yarıştı.
Ancak bu sene ben bu yarışı açık ara önde götüren birini ne yazık ki göremedim. 
Bu nedenle üzülerek söylüyorum ki bu seneki Oscar ödülleri bence oldukça sönük geçti  :((((

Aşağıda en iyi giyinenleri (kötünün iyilerini ) :)))  ve de en en kötüleri :)) kendimce seçip sizinle paylaşmak istedim. 

Bakalım seneye neler yaşanacak??? :))

---------------------------

As it's happened every year,  this year Hollywood's actresses competed with each other for the red carpet elegance in the Oscar Awards 2013 as well.

I tried to choose best dressed ladies for you but unfortunately I could not find any one very pretentious in the Oscar Awards 2013.
Firstly let's see who is best dressed ?



                                                                   Maria Menounos


                                                                     Amay Adams




                                                                   Jessica Chastain



                                                                      Milla Jovovich



                                                              Miranda Kerr



                    
                                                            Charlize Theron



Naomi Watts




Jennifer Aniston


   Sizin için en kötüleri seçmeden de geçemedim. Bu arada söylemeden geçemiyeceğim. 
Jenifor Aniston'dan daha başarılı bir elbise bekliyordum. Hayal kırıklığına uğradım. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?


---------------------------
    And I also chose the worst dressed ladies for you. By the way, I have to say that I was expecting much better dress from Jennifer Aniston, I was disappointed actually. What do you think about that?



                                                                        Jane Fonda



                                                                  Octavia Spencer



                                                            Reese Witherspoon



Joan Collins



Helena Bonham












Hiç yorum yok: