17 Mart 2013 Pazar

ISTANBUL FASHION WEEK'TE HAYAL KIRIKLIĞIM


Bütün yıl boyunca istanbul moda haftasını bekleyip iş yoğunluğu nedeniyle sadece son güne katılabilmek biraz şansız bir durumdu ne yazık ki...

Neyse ki iki defileyi yakalayabildim.
Katıldığım  defilelerden biri Cengiz Abazoğlu'na diğeri ise Özgür Masur'a aitti.

Açıkcası ikisini de beklediğim gibi bulamadım.
Eminim birçok kişi defileleri beğenmiştir ancak her ne kadar bizzat yurtdışı defilelerine katılmış olmasam da izlediklerimle ve gördüklerimle karşılaştırdığımda oldukça yetersiz bulduğumu söyleyebilirim.

Belki haksızlık ettiğimi düşünenler vardır aynı şartlar  tasarımcılarımıza sunulmuyo diye düşünenler de vardır haklı da olabilirsiniz fakat ben iki defilede de yeterince yaratıcılık göremedim.
Sanırım yaratıcılığa engel hiçbir ülkede yok:)))

Neyse ben görselleri sizlerle paylaşayım ancak makinenin azizliğine uğradığım için Cengiz Abazoğlu defilesine ait elimde fotoğraf ne yazık ki yok ama video var :))

İşte Istanbul Fashion Week 2013'ün son defileleri....



Cengiz Abazoğlu defilesi ....





Şimdi de Özgür Masur defilesinden kareler....


























Peki Fashion Week'te biz ne giydik...






Deri ceket: Zara
Pantolon: Zara
Bluz: Miss Selfridge
Ayakkabı: Mango
Çanta: Chanel
Kolye: Pull & Bear




Bluz: Zara
Kolye: Stradivarius

Hiç yorum yok: