5 Mart 2013 Salı

GÜNEŞLİ BİR SALI :))) / A SUNNY TUESDAY :))


Güneşli bir gün daha ve ben yine gaza geldim :)))
Ve... bu güzel enerjik gün hatrına açık renklerde bahar kombini yaparak yaza bir cağrı yapmak istedim.:))) Gel artııııık !  :)))
Tamam, tamam sakinleştim... :))

Gününüz enerji dolsun!!! :))
Herkese iyi günler!!

----------------
It is a sunny day again and I would like to make a call to summer, combining a spring daily look by light colors and I shout no longer come please !!!!:))
Okay, okay I am calm now...

I wish a good day to you...:))











Gömlek/ Shirt: Twist
Jean Pantolon/ Denim: Zara Boyfriend jean
Ayakkabı/ Shoes: Chanel 
Çanta/ Bag: Nişantaşında bir mağazadan ( mağaza ismini unuttum :((( ) / from a boutique at Nisantası
Bilezik/ Bracelet: Six
Kolye/ Necklace: Swarovski
Yüzük/ Ring: H&M

Hiç yorum yok: