21 Şubat 2013 Perşembe

TOPSHOP'TAN BAHAR KOMBİNİ / SPRING COMBINATION FROM TOPSHOP


Alışverişte Topshop benim en favori mağazalarımdan biridir.

İlkbahar /yaz koleksiyonuna bakarken harika şeylerle karşılaştım ve ileride sıcak günlerde yaza güzel bir başlangıç olması açısından bir kombin yapmak aklıma geldi.

Ancak ayakkabıda kararsız kaldım bu nedenle bana yardımcı olmanız açısından üç seçenek hazırladım.

Siz ne dersiniz ? Hangisi bu kombine daha çok yakışırdı ya da sizin tercihiniz ne olurdu? 1 mi 2 mi yoksa 3. ayakkabı mı?

Yorumlarınızı bekliyorum.


--------------------------------

For the shopping, topshop is one of my favourite store.
While I was looking its spring/ summer collection, I would like you to make a combination for the sunny hot days in the following months.
However I was undecided between three options for shoes and I would like to ask you?
Which one is your favourite for this combination?

I am waiting for your comments... :)))))



Hiç yorum yok: