29 Nisan 2012 Pazar

ETNİK STİL


Son zamanlarda alışveriş için  mağazaları  dolaştıysanız farketmişsinizdir bu yaz bir çok stili birarada kullanmak oldukça moda...
Sade kesimlerle minimal bir duruş, cesur ve iddialı renklerin vurucu etkisiyle neon renklerin özgür havası ve tabi bunlara bir de etnik desenlerle pastel tonlar da eklenince bizi çok neşeli bir yazın beklediği çok aşikar..:))
Ben sizin için etnik stili bu sene koleksiyonlarında kullanan tasarımcıları ve bazı ünlü markaları biraraya getirdim.
Etnik desenli bir elbise veya bir detay aksesuar sade kıyafetlerinizi hareketlendirmede bu sene size oldukça yardımcı olacak.

ETRO





ISABEL MARANT
ETRO
BURBERRY PRORSUM
ISABEL MARANT
MARA HOFFMAN
H&M

MARA HOFFMAN



KOTUR




H&M

JIMMY CHOE


Bu arada bu aralar ne giydim köşesi pek yapamıyorum nedeni ise artık anne adayı bir bayan oluşum :)))  yeni görüntüme alıştığımda hamile halimle de karşınıza çıkmayı düşünüyorum..
Şimdilik eski fotoğraflarla idare edelim!  Bu arada yakında styling'i tamamen bana ait profesyonel çalışmalarla karşınızda olacağım.. herkese selamlar!!:))







Hırka :Twist
Etek :Zara
Askılı t-shirt: Zara
Çanta: Mango
Bileklik : Mango
Saat : Versace

Hiç yorum yok: