8 Ekim 2011 Cumartesi

SONBAHAR- KIŞA HAZIRLIK!!!

-


Ekim ayının başlarındayız, henüz sonbahar tam anlamıyla kendini göstermedi ama ben kendi gardrobumdan bazı parçalarla yaptığım kombinasyonları kız kardeşimle gerçekleştirdiğimiz fotoğraf çekimi ile sizlerle paylaşmak istedim.
Belki  sonbahar alışverişine çıkmadan önce sizin için yardımcı bir kılavuz olur diye düşünerek.

Bu sene palto ve kaban modellerinde bize oldukça farklı seçenekler sunuluyor.

Bir tarafta 60'ların dar kesim kabanları diğer tarafta maskülen ve oversize (büyük) paltolar, deri ceketler ve parkalar... hepsi soğuk kış günlerinde bizi ısıtmaya aday!


Ben hem rahat hem şık olduğunu düşündüğüm iki parçayı şimdiden gardrobuma ekledim, bakalım siz beğenecek misiniz?



Yorumlarınızı bekliyorum!!


























Yün Ceket : Massimo Dutti
Gömlek : Zara
Skinny Pantolon: Pull& Bear
Leopar desen çanta: Zara
Botlar : Jeans Lab
Küpe: Yargıcı


Çanta : Desa
Atkı : Burberry













Palto: Derishow
Bluz: Zara
Çanta: Louis Vuitton
Kolye: İpekyol










Elbise: Zara
Çizme: Steve Madden
Çanta: Zara
Flar: Pieces
Kolye: Young designer's market (New York)



Fotoğraflar: Didem Demirkıran Dibekoğlu
Model : Sinem Demirkıran

2 yorum:

India dedi ki...

lovely looks!

dodimoda dedi ki...

Many thanks:))))