23 Ekim 2011 Pazar

ALIŞVERİŞ İÇİN YENİ MEKANLAR KEŞFETMEYE DEVAM!! BU KEZ TAKSİM'DEYİZ!!

Arkadaşlar,
Sizler için yeni açılan mekanları keşfetmeye devam ediyorum.
Bu hafta bir arkadaşımın bu kez beyoğlunda açtığı butiği sizlere tanıtacağım.
Salaş ve spor giyimin yeni adreslerinden biri olacak olan "Route 77" taksim istiklal caddesindeki Atlas pasajının çıkışında yer alan Anabalı Pasajının içerisinde, hemen sağda yer almakta.
Bu butikte hem baylara hem de bayanlara özel farklı kesimli trikolar, ceketler ve de kazaklar var.
Şunu söylemeliyim ki ben erkekler için hazırlanan tasarımları daha başarılı buldum.
Sizin de yolunuz birara istiklal caddesine düşerse mutlaka bir göz atın! Eminim ki tarzınızı tamamlayacak bir parça mutlaka ilginizi çekecek.

Bu arada bu hafta sonu ne giydiğimi de araya sıkıştırarak sizlerle paylaşmak istiyorum.

Hepinize sevgiler!!
















 Bluz : Topshop
Hırka: Zara
Jean : Zara
Botlar: Nine West
Çanta: Miu miu
Küpe: MNG






Fotoğraflar için arkadaşım Bilge Gür Çalışkan'a çok teşekkürler!! şip şak işini hemen kapıverdi arkadaşım valla!!:))

4 yorum:

Minikooo dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim... :)ve çokta beğendim.
üzerindeki bluzu hangi topshoptan aldığını öğrenebilirim.

dodimoda dedi ki...

Cnm cok tesekkurler, begenmene cok sevindim:))
Ustumdeki bluz bagdat topshop'dan ancak nisantasindaki subesinde de vardi

Unknown dedi ki...

Zevkinizi cok beendim blogunuz da cok siriiin :) fotograf konusunda yardimci olabilcegim bir sey varsa ulasabilirsiniz.

http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

dodimoda dedi ki...

cnm çok teşekkürler:)) evet fotoğraf konusunda desteğe ihtiyacım oluyor, kendi fotoğraflarımı çekmek istediğimde iyi çekim yapabilecek birine ihtiyacım oluyor :((( destek iyi olurdu gerçekten!:)))