19 Eylül 2011 Pazartesi

LOS ANGELES VE SOKAK TRENDLERİ

Amerika gezimizle ilgili postlarda bir sonraki durağımızın San Francisco olacağını söylemiştim biliyorum, ancak havalar hala sıcakken Los Angeles postlarını aradan çıkarmanın daha iyi olacağını düşündüm zira San Francisco'daki soğuk havalar nedeniyle San Francisco yazısının sonbahara giriş için daha etkili olacağı kanısındayım :)))

LA'da gezip görülecek epey şey var. Özellikle de sinema dünyasının büyük film şirketlerinin stüdyoları ve eğlence parkları...

Şimdiden söyleyeyim LA postlarında oldukça bol fotoğraf olacak o nedenle LA postlarını iki bölümde sunmayı planlıyorum. Bu postta  LA sokaklarındaki trendlere ve vitrinlere göz atacağız.

Bir sonraki postta ise sinema dünyasının o unutulmaz filmlerinin ve dizilerinin çekildiği film stüdyolarına ve eğlence parklarına gideceğiz. İnanılmaz film efektlerini görüp, özel dizi stüdyolarını birlikte gezeceğiz.

Hadi ilk bölümle başlayalım!!!




İlk olarak  Los Angeles Holywood Bulvarı'nda ünlülerin parmak izi ve imzalarının yer aldığı "walk of fame"deyiz.






Ünlülerin imza ve parmak izlerinin saklandığı yere gömülü kapsüllere iki cadde boyunca yer verilmiş, zamanla bu kapsüllere diğerleri de ekleniyor.




Çanta : Micheal Kors
Jean : Guess
                        Babet : Zara                       

Los Angeles'a gelmişken dünyanın en ünlü ve lüks markalarının yer aldığı alışveriş bölgesi "Rodeo Drive"'ı gezmemek olmaz tabiki...

O eşi benzeri olamayan vitrinleri sizin için tek tek kareledim.






 Versace

Hatırlayabildiğim kadarıyla markaları yazmaya çalışacağım ama aradan epey zaman geçtiği için biraz zorlanıyorum arkadaşlar!






Christian Dior

Miu Miu



Miu Miu



Prada
Prada

Versace

Versace

Ve Los Angeles sokaklarındaki moda avımız başladı...:))) işte kareler...


















Bu arada Los Angeles'dan neler satın aldım hepsini sizlerle paylaşacağım hatta son zamanlarda yeni sezondan aldığım kıyafetlerle birlikte güzel kombinler yaptım onları da meraklılarıyla paylaşmaktan mutluluk duyacağım :)))

Bir sonraki yazımda Amerika seyahatimden getirdiğim cicilerimle karşınızda olacağım, şimdilik bu kadar:)))))

Hiç yorum yok: