5 Eylül 2011 Pazartesi

DODİMODA AMERİKA'DA!!! İlk durağımız New York!

Arkadaşlar, bu bayram tatilinin bir hafta olması benim acayip işime yaradı.
Yıllık iznimi bayram tatilinle birleştirince eşimle iki haftalık bir Amerika gezisi gerçekleştirme fırsatı yakaladık.
Hem dinlenme hem rahat rahat gezme açısından süper oldu. O kadar mesafeye bir hafta için gitmek çok anlamsız ve zahmetli olurdu sanırım.
Neyse, ilk durağımız New York'tu, oldukça canlı ve kozmopolit bir şehir, tüm dünyadan insanlara bolca rastlamanız mümkün. Bu arada biz Türkler de azımsanmayacak şekilde dünyaya kök salmışız:))) nereye gitsem uzaklardan türkçe birşeyler duydum:)))) süperdi!!
Olumsuz olarak tek dikkatimi çeken şey sokakların kirli olmasıydı, herkes herşeyi doğrudan yere atabiliyor, çok ilginçti, kültür seviyesi yüksek olan bir şehirde pek anlam veremedim.

Tatilimizle ilgili  ayrıca sizlere bazı tüyolar ve bilgiler vermek istiyorum ama bunları gezimize başladıktan sonra aralarda vermeyi planlıyorum.
Hadi gezimize başlayalım..

Askılı Bluz: Twist
Pantolon: Zara
Sandalet: Polo Garage

İlk New York günümüzde kahvaltı için  http://www.yelp.com/   adresinden insanların olumlu yorumlarıyla dikkatimizi çeken  Bubby's adlı mekana gittik. Bir amerikan kahvaltısına göre yani beklentilerimiz düşük olmasına rağmen :)))) oldukça iyiydi.
Hatta bu kafede ünlü birilerine rastlamanız bile mümkün.. ben  kapıda sıra beklerken birilerinin bebeğine  sevimli sevimli hareketler yapıp gülücükler saçıyodum ki bir anda Ethan Hawke  gelip bebeği  kucaklayıverdi))) meğer dakikalarca Ethan Hawke'ın çocuğunu seviyormuşum :)))
Tabi paparazzi kimliğimle orada olup bitenleri çekmeye başladım, uyarı almamak için o kadar seri olmaya çalışıyodum ki bazı fotoğraflar net çıkamadı. .:)))







 Kahvaltıdan sonra Amerika'ya gitmeden önce araştırıp bulduğum Soho'daki  "Young Designer's Market'"e gittim.

Bu markette tasarım kıyafetlerden çok, özel tasarım takılara yer verilmişti.







Daha sonra ise hem ucuz hem de farklı tasarımları bulabileceğim adres olan Chinatown'a gidip, dükkanları didik didik etmeye başladım)))) altta görüldüğü üzere!!:)))


Satın aldığım kıyafetleri fotoğraflarda ara ara  göreceksiniz!! bilginize!!


 New York Central park...




 Bu arada  uzun süredir New York'ta bulunan kardeşimle buluşup, tüm dükkanları birlikte de alt üst ettik..:))



 Gömlek : Chinatown'dan
Kolye: Young designer's market'ten
Çanta: Stefanel









Gömlek : Chinatown!dan








Rockefeller'dan New York manzarası!!

Bu arada kaldığımız otelleri çok uygun fiyata  www.hotwire.com adresinden bulduk..
çok ilginç bir site... satın alana kadar hangi otelden  hangi odayı satın aldığını bilmiyorsun ancak adı dışında diğer bilgilere ulaşmak mümkün!  hepsi oldukça iyi çıkıyor, böylelikle çok uygun fiyata çok iyi otellerde kalabiliyorsun, tavsiye derim...

Şimdilik bu kadar bir sonraki Amerika gezimizde Las Vegas'ta olacağız!!  İzlemeye devam!!

4 yorum:

pembe fiyonk dedi ki...

resimler harika :) Amerikaya bu kış gitmiştik.çok eğlenceli ahh bir de bu kadar uzak olmasa :D amerika yazılarını merakla bekliyorum :)
sevgiler

dodimoda dedi ki...

Cok tesekkurler, evet mesafe cok uzak ama sonucta degiyor,:)))

Didem dedi ki...

chinatown efsaneymiş

dodimoda dedi ki...

öyle valla! :)) çok farklı şeyler vardı
görmen lazımdı:)