26 Haziran 2011 Pazar

EN SON SEZON İNDİRİMLERİ!!

Bu hafta sonu çarşı pazar dolaşıp nerede ne kadar indirim var sizin için araştırdım.
Henüz tatil için alışverişe çıkmayanlar!,  %50 ve %70 leri bulan süper indirim fırsatları plajlarda ve tatil gecelerinde şıklığınızla ortalığı yakıp kavurmanız için sizleri bekliyor.

Araştırmam sırasında mağazalara girip çok beğendiğim  bazı parçaları sizin için kombinlemeyi unutmadım bu arada.
Bu fotoğraflarda oldukça emek var arkadaşlar  :)) özellikle de Zara'da yaptığım fotoğraf çekimlerinde.


Malumunuz tasarımların fotoğraflarını çekmek yasakmış falan filan... ama ben yine de yılmayıp araştırmacı gazeteci yönümle kabinlerde kaçak kombinler yapıp o kargaşada James Bond filmlerini aratmayacak aksiyonlar yaşadım:))))Azmin elinden hiç birşey kurtulmaz bilirsiniz.:)))

İşte indirimler!!!







Oysho

Oysho

Oysho













Bu arada hafta içi Sertap Erener konserine gittim. İşte konser kıyafetim...









Askılı tunik : Twist
Pullu tayt : Twist
Çanta : Chanel
Babet : Top shop

Şimdi de Zara'ya bu hafta yeni gelen parçalara bakalım...

ZARA:









Şimdilik bu kadar, bir sonraki postta görüşmek üzere! :))))

Hiç yorum yok: